Followers

Saturday 3 November 2012

Congrats fren, Selamat Pengantin Baru


Today adelah hari untuk menerjah ke rumah kenduri.. ala dapat jemputan 2 kenduri je pun, xbanyak sgt pun. tapi sangatlah mengeyangkan. super jimat hahaha boleh tahan la makanan2 nya. sodap2. siap tapau!! okeh... bukan aku, tapi kengkawan aku. hahahaha *aku pun sama naik jugak  penat sesangat nak menaip malam ni.  sekadar nak berkongsi kegembiraan yang kawan aku dah kawen dah. pe pun nak wish kt fren aku yg satu kolej ni, hana. Selamat Pengantin Baru. semoga berbahagia hingga akhir hayat. amin. cantikk sangat hana ari ni. oren gitu dah macam retiss dah. hehehehe


ni ler pengantin nya...

makan beradap... oren temanya,
santekk la hana.

tahniah hana. thankss jemput kiterowang. soalan cepuemas : bilakah sampai giliran sendiri kan?
..ahaksss insyaAllah amin! amin! 

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum & salam sayang
Sila tinggal kan komen anda
Kalau suka sila Like
-thanks singgah sini, jemput datang lagi yer.
mmuaacksss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...