Followers

Monday 25 March 2013

i hate failing!!


Assalamualaikum....

tak suka! tak suka! tak suka!... today is my bad day. bukan nak salahkan hari, but  today, aku sangat2 rasa tak puas hati. i know i can do it lebih baik.. apakan daya, ini pulak yang jadi. seyes, cannot go la! tok leh trima kenyataan.

today adelah my last presentation, tapi.............. aku tak performe dengan baik. nyesal kot. dat y, preparation itu perlu. tak nak salah kan sesaper pun. becoz this is my fault. i hate failure. i afraid to be like dis. huhuhuhu

i know, aku adelah seorang yang spontaneous. tapi hari ini semua nya different. biler ngah presentation terus tergagap-gagap, less my confident level, shy and nervous yang teramat sangat.

                                                   what wrong wif me? why ? why ? why ?


sesungguhnya, kegagalan akan membuatkan aku makin lemah, makin less my motivate. ohhhh!!!!!!! gerhhhhh make me stress okeh. 

i really2 hope, i can handle my failure very well and wisely. tak nak jadik makin down. apa patot aku buat? 

pleasee, tolong kembalikan semangat dan kekuatan aku. amin amin amin. korang ade tips? share wif me! 

xo xo bubyeee



No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum & salam sayang
Sila tinggal kan komen anda
Kalau suka sila Like
-thanks singgah sini, jemput datang lagi yer.
mmuaacksss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...