Followers

Tuesday 2 April 2013

Kosong


Assalamualaikum.....

salam hari selasa, ceria2 kan korang erksss. jangan sesedih dan jangan bosan kan diri korang.
ceaaa, pandai aku menasihat kan owang, padahal diri sendirik yang kebosanan tahap melampau.

well, aku kan dah habis training, so memang free yang teramat sangat lah. kenkadang rasa heaven giler sebab tak payah pikir paper, tak payah nak rasa burden dengan segala asaimen. BUT !!! aku rindu la pulokk sangat macam tu. aku perlukan kan kawan. menagis bersama, ketawa bersama. miss giler moment kat dalam class.

tapi aku kena terima hakikat, sampai biler asyik nak belajar jer?? i mean in the class?? kena carik kejer Hanna KEJER!! now, aku akan mulakan hidup baru... moga2 ade rezeki. dan minggu ini, pasti nya aku hanya akan busy untuk attend career fair. wish me luck ok.

pasal rindu kat kengkawan, dun wolly, cozzz selang satu hari je kiterowang mesty berjumpa. hahahaha dat y yang best tu. having great time together. enjoy sangat!! and korang yang mana stay area kedah or perlis tu kan, terasa nak hang out ngan aku, meh meh meh dialukan. boleh menambah bilangan kenalan kan. bagus tu. merapatkan silaturrahim. jangan memalu. i love to be your frens... anyone. hehehe

oh my god! oh my god! aku ade date. nak kuar g bowling. lewat sudah! chauuu dulu ya.
sorry, hanya sembang kosong ~~~ 0 0 0 
bubyee jumper lagi
sayang semua. 



No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum & salam sayang
Sila tinggal kan komen anda
Kalau suka sila Like
-thanks singgah sini, jemput datang lagi yer.
mmuaacksss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...