Followers

Tuesday 21 May 2013

Tak tau nak letak tajuk apa for this entry. nervous+++ hahaha


Assalamualaikum......

salam korang... hye hye hye & hye !!!!!!!!!!!! *hyper excited sorry. one more..hello, hello, hello, apa khabar? ya Allah rindu nya... alhamdulillah. bahagia rasa hari ni. akhirnya, dapat gak mengupdate blog kesayangan nih. 

dah lama tak melepak sambil berceloteh kat sini kan? setelah sekian lama meninggalkan penulisan yang agak caca merba, ary ni rasa lain lak.pelik tol. rasa janggal nak menulis & nak mengarang ayat. selalunya laju je manaip. tapi malam ni, asyik clap jer. delete, delete & delete. sorry, i"m nervous la. boley gitu? 

tak payah nak hover sangat la kan... geli ahkak. hahahaha tau macam mana leh terbukak haty nak update malam ni? ni semua gara2 pensyarah aku la. sekali bukak gmail, tetiba nampak die update blog. eh, terkejut lak. selalu bizi gler pensyarah aku ni. ade pulak masa nak buat blog kan.  terus rasa tercabar & bukak overview. eh sebelum terlupa meh nak kasi link dia... rasa dia bru lagi. banyak lagi belum update.so kornag jgn frust lak bila buka nanty. in proggress la tu. tapi tak pe la. tetap nak promote blog die tu. harap blog itu tidak lah skema seperti diri nya. hahahah sorry Mr OK. 

bila terjah belog sendiri yang rasanya penuh dengan tahi cicak la, sawang labah la, habuk la feel like adoii... banyak nya mender kena "change" ahh... nanty dulu la. apa yang terus buat kan aku syokk sendiri adalah.......... suka suka suka.... ade ramai yang komen. dan yang paling happy, bertambah la follower kiter. tima kasih korang. walaupun aku belum lagi balas kunjungan korang, korang tetap sudi nak follow kan. terima ksih banyak2. terharu ahkak ni ha dik non! tapi apa pun, aku janji aku akan follow semua yang follow aku. bagi aku masa. sikit2 ya. berperingkat2 la. yang penting i will hit & FOLLOW u back. promise my lovely. 

rasanya malam ni tak de nak citer lebih2 kot. just nak mention kat u olls, i'm back. sorry taw lama menyepi. 
bukan saja2 malas nak update blog, tapi ade something yang buat aku jadi demotivate to berblogging. nanty la, dah ready aku story morry ya. 

korang, ada tak yang rindukan aku? ade tak yang tertunggu2 aku punya entry publish? ade tak? ada tak? plzzz cakap la ada, sebab aku akan sentap tahap dewa kalu korang cakap tak. 
jagalah haty dan perasaan aku. hat puiiiii huhuhuhu
ye lah, tak de... tak kisah pun. ^__^.

eh ade gud news la.. aku dah kejer!! yahoooo..., baru masuk 3 hari dgn ari ni. as a teacher okeh. percaya tak? sila percaya.  my experience for 1st day keje, i think sangat chumill. tau kenapa? sebab aku jadi Cikgu Tadika. Jangan nak terkejut sangat la, aku penyanyang okeh.. esok aku buat entry tentang kiddoss kat tadika ya. chumill weh. 

orait, cukup la setakat tu malam ni. kita sambung esok ya. mood utk berblogging sedang membuak2 ni.  yakin, besok aku akan comeback lagi dgn next entry. 
cuci kaki, cuci muka, gosok gg & doa.. maka dgn itu sila pergi tidur. 
bubyeeeselamat malam. assalamualaikum...




No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum & salam sayang
Sila tinggal kan komen anda
Kalau suka sila Like
-thanks singgah sini, jemput datang lagi yer.
mmuaacksss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...