Followers

Sunday 21 October 2012

ade benda nak sampaikan....



hai u ollss...hye kengkawanku, hye followerku & hye yg menstalkerku heheheh... ade ke?? opkoss ade *sedap kan aty sendiri



xfaham memalam buta pun nak say hye kan?? welll ini lah saya yg bernama Krisz Hanna. 

dah lama dah nak buat mcm ni.... tapi tu la intenet salu slow. jadi menyukarka lagi keadaan. seyes aku mencikk pakai maxciss bodben. terpaksa yer, so redha kan je la. ehmm tetiba ary ni tenet laju semacam jerk. jadi maka sudah sampai masa nya la aku berbuat demikian. 



kalau korang tak suka pun, harap korang suka kan la yer... aku kan giler2 hover gediksss gitu. kdg2 xsemua yg suka ngan aku. tapi xpe, aku x marah pun. xkesah la, saper suka yess silakan menjadi kawan ku..tapi kalu yg xsuka tu jgn lah sampai nak bermusuhan ye x?
hehehehe apa hal ni dok bermotivasi bagai nih. okeh forget it,,,



ehmm ary pun dah lewat malam kan.. aku rasa elok aku sampaikan skunk..daripada dibiarkan masa berlalu begitu sahaja. 


tapi tolong la janji jgn marah aku... aku cuba untuk menjadi ikhlas.. akan ku cuba sedaya upaya dgn sokongan kowang semua...

ehmmm ehmmm sebenarnya kan aku cuma nak sampaikan sesuatu yang................................................

okeh aku bagitaw.... 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ aku cuma nak cakap yang






















^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^







^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^




cakkkk !!! xde paper la saja nak menceriakan malam yg dingin lagi dibasahi oleh ujan yg renyai2 ni.... 

just nak ucap semalam malam jer... hahahaha kah kah kah ..eh xkelakar erk? xpe aku gelak sensowang!!! fine!
gud nytee u ollls!!!!  semoga mimpi indah mlm nanti. & bila esok korang bangun dengan penuh semangat yg baru serta diberi kekuatan dlm menempuh apa jua halangan. insyaAllah..aminnn 

ehmmmm selalu2 la visit my blog okeh. blog yang sentiasa menceriakan hari anda. yang sempoiii2 hanya di MyPelangiSenja or kriszhanna.blogspot.com 
motif promote blog sendiri : ciss aku pun xpaham hahahaha 
jom tidowww




No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum & salam sayang
Sila tinggal kan komen anda
Kalau suka sila Like
-thanks singgah sini, jemput datang lagi yer.
mmuaacksss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...