Followers

Friday 12 October 2012

aku yang sangat BUSY




aiyakkk dah baper ary tak update my blog kan... so today nampaknya berkesempatan. bagus!! ary tu de baca mcm mana nak increase kn or ramaikan follower kat blog & salah satunya adalah wajib update tiap2 hari...tapi aku yg bloger baru cm ni???  huhuhuhu xdan la nak tiap2 ary.. xsempat u olls. bukan xnak or  malas. tapi masa yg tak mengizinkan patik..maap2.

 akan ku cuba untuk mengupdate setiap ary. so, lepas ni time mangement perlu direncanakan dgn tepat & padat. ewahhhh !!! 

seriously sgt2 busy..banyak keje melambak yg ternanti2 ni ha...welll mcm xtaw ini la kalu gaya suka menagguhkan kerja..hambekk padan muka aku!! meh aku senarai listkan apa la yg busy sgt kan sampai xsempat nk mengupdate or upload gambar. sila lihat & peratikan kebusyan seorang gadissss *gedikss yg bernama glamornya krisz hanna sibuk buat apa.!!

1. Sibuk menyiapkan assgment...next week kena presentation..tapi group aku satu haper xbuat ag. hehehe msg2 dasar pemalashh. bila nak sampai date mula kelam kabut kan. sebenarnya mende ni senang je...tap my lec tu complicated sgt. *salahkan lec pulak padahal pemalas.ampun hincik pensyarah. ye la tutorial pun nak present bagai, padahal 5markah je. present je xpe, ni siap nak suruhh kiterowg berlakon la, mengacara la..poning poning. kdg2 kan konpius, aku ni kelas pengurusan ke kelas seni persembahan. apakah itu? siapa nak jawab??? hahahaha

2. Sibuk menguruskan program kat kolej..adoii ni mmg pening sesangat, boleh bikin stress. kdg feed up dah aku nak buat2 semua kerja ni. tap bila memikirkan ini adalah tanggungjawab so relakan ajer. sedap kan aty, xpe u are in learning proses...just go on. gerhhhh bukan xsuka cuma keadaan sekarang berbeza. xseronok la bekerjasama dgn org yang xsekepala & tak sporting ni..bikin panas ade la..melambatkn dan menyusahkan kerja. wekkkk 

3. Sibuk attend meeting. well aku kan Presiden bg satu-satunya kelab kat kolej tu *bangga sekejap kah kah kah... KELAB SAHABAT.. mmg sentiasa bermeeting2 la. kdg aku sendiri pun xpaham apa itu meeting. dah terbiasa dah lali dah. kalu xmeeting ngn ahli club sendiri meeting dgn MPP (majlis perwakilan pelajar) xpun  meeting dgn lecterer. meeting pasal apa? aa mcm2 pasal la... sampai tak tau nak cari pasal apa dah. huhuhu

4. Sibuk berniaga on9 & promote my produk. sejak aku masuk semester baru ni, my bisnes agak terabai la. kesian!! habis lari duet aku. tensi ahkak taw!! so bgi mengembalikan poket2 ku yg langsing ni kepada gemukss seperti tuanya, kena la promote balik my produk. supaya org tak lupa... aaa saper berminat nak membeli brg2 PRINTING , PERFUME , TELUR MASIN, KORDIAL ROSEL & SABUN PENCUCI,,, meh contact ahkak yer. semua benda aku nk jual.. Jadikk tugas kowang utk membeli yer. plzzz support me!!

5. Sibuk on9 shopping..hahahaha sekarang mmg aku gila shopping. eh bukan sekarang jer, tapi dr dulu lag. cuma sekarang ni belian tu lebih sikit. xpaham aku. gelojoh tol bab2 membeli ni. aku kan boros, asal cantik semua nak beli. teruksss la. xtaw nak control cam ne. time nak beli bukan main lagi pilih, tapi bila dah bayar terus insaff. motif????? duett keluar huhuhuhu..tapii bila barang sampai, happy gler.. lagi skali xsedar! 

6. Sibuk bersenam tapi dalam bilik je la...tolong jgn gelakk okeh.. ala bersenam la sgt kan. ni semua hasil terpengaruh ngn my mum utk beli mesin urutan pecah lemak & penstabilan aliran darah.. ary2 tiap pagi & petang or malam. ni la kejer aku. atas mesin je la. entah pecah ke tidak lemak ni ha..makan je lebih, kdg2 je buat..tapi banyak tak buat la dari buat. hahahaha nasib mak aku tak taw kan. kalu takkk naya aku. tak pe mak, anakmu berjanji habis je busy2 semua ni...past akan ikut rutin utk buat avery day!! 

7. Sibuk buat2 sibuk..hahahaha sibuk itu je la kowt. yg lain normal la, pergi kelas....bali umah tdo , makan then pesbukkk, malam bergayut jer. tima kaseh la pada yg sudi call aku berejam2 setiap malam sehingga menjadikan aku seorang yg busy. puiiii hahahaha.. sekian sahaja list2 kebusyan aku. ~~~~~~~

disebabkan aku agak rajin ary ni, meh nak buat penutupan entry dgn gambar my new hanbag. seyess aku suka sangat!! sangat striking kaler die OREN babe. likee giler2. berbaloi - baloi. jom kita scroll





                                                                                      










~~~~~~~~~
lalalalala




















cakkkkk!!  gedikks sikit u olsss































ini la dia hanbag nya
























suker bangat !!
scrolll lagiii
sabor sabor




















)))))))))))) >>>>>>















finallay ini la die.... hehehehe sila puji !!

buy at sometime boutique...
lihat bag shj, abaikan orang yg demoksss itu.
SANtekss kan? sesuaii ngn ai u ollss
hahaha
byeee 
















4 comments:

  1. wah...akak punyer blog happy nyer...sya punyer dah wat yg bru punyer...yg lama terok...xbest...it's time for change...

    ReplyDelete
    Replies
    1. OOO dah new face erkk ur bog,, nak visit la nanty,
      thankss akmal,, sehappy akak kan

      Delete
  2. beg nie design by maria elena kan....hehe akak da dapat dulu dah

    ReplyDelete
  3. aaa betul... hehehe dulu pakai warna hitam. tribal gak. skang nak tukar calour. oren gitu hahah

    ReplyDelete

Assalamualaikum & salam sayang
Sila tinggal kan komen anda
Kalau suka sila Like
-thanks singgah sini, jemput datang lagi yer.
mmuaacksss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...