Followers

Sunday 14 October 2012

Nasi Goreng Bujang tra tang tang


Walaupun hari ahad ni trasa begitu indah & damai, namun aku tetap malash nak keluar pegi makan. padahal perut dah berkeroncong lagu rock dah ni.... Bila mood xnak kuar mngatasi diri, jgn ko paksa memang xkan jadiknya nak kuar mana2 pun. sanggup berlapar!! 

disebabkan sen pun agak kurang sekarang kn *padan muka semua benda ko nak beli kan, skang pokai la 
so baek kita ke dapur tgokk apa yg ada....kita masak la apa pun janji perut terisi sudahh! rasanya dah dekat sebulan tak masak.. uikk apa la yg ada ni..okeh check punya check yg ade telur, kentang, bilis & perencah nasik goreng.. cantekkk menu aku rini NASIK gROreng KaMPung.. hahaha settle. letak nasik dulu apa2 hal pun.

jom kita memasak bersama Krisz Hanna.. walaupun bahan2 nya nan hado, xkesah la,,jnji ade rupa nasik goreng kan..hentam je labu. kah kah kah


silalah melihat Krisz Hanna memasak ya.. jgn kutuk yer, aku taw korang xkan suka & terliur punya.. nama je nasik goreng kampung tapi xde rupa kampung pun. sobs sobs sobs jadik dgn ini aku tukar menu ni dgn nama Nasikk Goreng Bujang tra tang tang...sesuai la kowtt dgn rupa. sedih!!




bahan2 utk nasik goreng bujang saya..hahahaha
tengokk, ini je ade.. hentam je la. kita kena berjimat okehh


scramble kan egg ni dulu... mood rajin kn, so grg telur dulu.
kalu malas, selalunya campak je dlm nasi 


kentang, telur & ikan bilis yg telah digoreng..
giler buruk la ghoper ikan bilis aku kan.
xpe rupa buruk janji masuk perut licin!


setelah tumis, campak segala bahan yg ade. senang kan??
hanya org malas mcm aku je blh rasa feel
bila masak nasik goweng cm gini



tada...!!!!! ~~~` hehehehe finally ni la rupe nasik grg bujang tra tang tang
sedih nya? so letak kopok ikan & sos biar nampak selera ket ya.
huhuhu eh tapi sodap la jugak. habis yer.
well aku kan student jadi kena ada penjimatan. so masak ler.
biar makan yg simple2 & tak meriah, janji ade duet utk
SHOPPING hahahaha...







ok dah itu jer, nak siapkan asignment.... bubyee selamat malam! 




2 comments:

  1. Tebaek la akak.. kena dgn lagu lagi.. kekeke.. best.. :P

    ReplyDelete
  2. boboi a.k.a stewart
    comfirm ko terliur kan?
    lagu ni memang menusuk kalbu, seperti rasa nasik grg ni jugak muahahahah

    ReplyDelete

Assalamualaikum & salam sayang
Sila tinggal kan komen anda
Kalau suka sila Like
-thanks singgah sini, jemput datang lagi yer.
mmuaacksss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...