Followers

Saturday 13 October 2012

mak dengan anak sama jer..


tadi pergi key el jumpa my mum....alhamdulillah terubat rindu kat mak. suke dapat cium2 mak. lepas la rindu, wpun dapat jumpe kejap je. ye la mak dtg xlama pun ade mesyuarat je pun, esok dah nak balik. so decide malam ni nak jumpa sambil2 tu boleh bgi baju yg beli hari tu  ala lupa nak snap gambor  disamping tayang my new handbag kat mak, niat nak bagi mak jelezz hahahaha. . gerhhh pangai huduh!!


neway thanks kat my fren ala saper lagi kan kalu tak diorang2 nie..si sya, aida, mei2 & bade. ye la diorg peneman aku. xde brani nya nk pergi sensorang okeh, tgah2 kota key el tu. jem bagai dgn jalan simpang sana simpang sini..seb baik de Bade, die la my GPS hahahaha


aku kan anak yang baik, so masa pergi tapaukan la satay ayam & satay daging..sedap!! terliur , xtahan ngan bau die weh. perghhhh terangkat la. tp kat diri sendiri xbeli pun. cam ne tu? dalam haty dah pasang niat, jap g cilokss la sebatang dua satay yg nak bagi kt my mum tu..hahahaha terukk nya anaks sapa le kan. ala rasa je pun. mak xmarah punya.


okeh dah nak pendekkan cita, ngantokk sangat dah ni.... masuk je bilik my mum, tau mak ckap pe.. "adik handbag baru kan? hehehe tangokk mak pun ade. baru beli tadi kat SOGO. cantikkan? sesuai x? mak pun handbag baru jugak taw ". adoiii sentap aku taw..suker tiru, owg beg baru, mak pun sama, eiii dah la cantikk. nah ambik ko, aku yg jelezzz.  tsk tsk tsk!!


okeh padan muka aku..masa sampai bukan main, cakap kt mak 'santekk tak'?... tengok2 handbag mak aku lagi vough. ok fine!! whatever tggu la nak kidnap beg tu. hihihi


kesimpulannya, mak ngan anak sama je...gila bag. gila shopping. jadik jgn salahkan aku kalu aku ni jenis yg agak boros sikit. eh bukan sikit la...bykk jugak! ikut sapa tu? hahahaha no komen



##psttt mak, nanti pinjam hanbag baru mak untuk pergi interbiuu erk? boleh la.... 


No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum & salam sayang
Sila tinggal kan komen anda
Kalau suka sila Like
-thanks singgah sini, jemput datang lagi yer.
mmuaacksss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...