Followers

Sunday 21 October 2012

Rindu Bayangan



Wah wah wah...tajuk entry..gler jiwang kan? 


xde maknanya nak rindu2 nk bercintan cintun ye skunk ni.... sibuk la u olls. xdan nk berboipren2 nih., my time skunk ni adelah fokus pada study & looking jobs!!! itu yg utamanya.... semester akhir kan. so aku kalu boleh nk grad dgn cemerlang. alang dah 3.00 my pointer kan, jadi aku nk kalu boleh dis sem, akan cemerlang & mningkat lagi la..amin amin amin. so abaikan benda yg tak berkaitan yer. nk fokus carik kerja lagi...huhh beban semua tu. but aku kena usaha. 

ok dah cukup, pasal ni aku xnak cita lebih, tunggu masa nya nanti boleh cita sampai lebam..  takut nk cakap lebih, ini soal masa depan. perancangan perlu lebih teliti. bukan ckp2 kosong jerk. i willl!!!!!!!!!!!!! 

Rindu ? rindu kt saper? hahahaha
rindu nak balik kampung la okeh... rindu suasana my hometown, rindu bau kg, rindu masakan, rindu my bilik *bantal busukk,  rindu myVi, rindu mummy yg utamanya... rindu gak kt my family di changlun, rindu adik2 kazen ku  & semestinya rindu kat kawan ai yg soang ni KAK YAN.... u pun mesty rindu ai gak kan? hahahaha

kenapa la rindu sampai cam nie? hohoho for ur information, taun ni raya haji ai xbalik kedah yer. tapi balik beraya di KELATE... sampai masa ai beraya ngn family arwah abah pulak. xkan la xnak balik lgsung kan. wlaupun abah dah takde, tapi mereka tetap sebahagian dr family aku gak. yg penting dapat beraya ngn my atok, my kazen & my aunt2 semua tu..hehehe tu yang bukan main merindu kat kg sendiri nih. xper2 sabor... bulan 11 nanty cuty mid sem kan, comfirm nak balikk kedah jugak.

kesian my mummy, tahun ni beraya tanpa aku. naseb baek last week ade jumper mak dah kat key el..
lega la sikit.
adik2 ku syada, syuk'aiza, pidus, raimi, pojie, syuha, angah & along..... korang jgn lupa rindu kat akak taw. jaga diri yer, yg penting, tolong mak2 kat dapur ye.
jangan nakal2.. jelez la xdapat mein mercun. boooommmmm baaaammm
boooom baaaam
aoikk adik2 kim salam kat njang & tok kita ya...
miss u so muchh tok che wan!!

xfaham kenapa rindu kt kawan aku yg soang ni..padahal ary2 chat kat fb ngn die.. sebabnya die baik, die penyanyang & die kawan yg selesa utk dikawan. 
walaupun kdg2 die ni blur sikit2 hahaah oittt jgn marah taw ngh kutuk nih tapi die tersangat lah fun.. 
xberkira okeh kawan aku yg ni. die pun jenis yg memahami. 
so dat y aku selesa kawan ngn dia. 
sebab dua2 otak gila2, tambah pulak die boleh layan yg aku ni jenis gedikss & hover acting.
 so aku suker la kah kah kah


ehmm malas nak melalut lebih2,,, kalu nk ikot aku cita mau 6 page pun xhabeh2.. ye la aku kan bajet penulis novel. hahaha bubyee rindu sama semua.
mmuackksss




No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum & salam sayang
Sila tinggal kan komen anda
Kalau suka sila Like
-thanks singgah sini, jemput datang lagi yer.
mmuaacksss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...