Followers

Thursday 6 June 2013

budak comel

Assalamualaikum

Mengisi mala lapang di malam hari...

Update blog dengan showing gambar muka budak comel. rindu die. anaK my jiran sebenarnya. dah seminggu tak jumpa budak hommei ni. tak gomol2, tak kissing2. balik kampung katanya. kalu tak, everyday kidnap dia datang umah. wajib. hahaha baru 3 bulan. gewamms sangat. paling best bervideo ngan dia. gelak sakan. asal sebut, "say hye to keekers wazif" "Look at de camera", terus senyum siap lambat tangan. comell sangat!! pandai budak2 skang kan. baru 3 bulan dah menggedikss kalu kiter hamek video. 

yer, saya lah budak hommei itu. walaupun saya pakai baju warna pink
tetapi saya bukan perempuan. nama saya Aiman Wazif.
eh cam comel je kan budak lelaki pakai pink? mak aku la ni, nak sngat beli warna pink. haishh

dua-dua bambam....

paling suka pic ni. alolololo suka nya dia. gelak sampai ternganga mulut2.
sayang adik... kakak windu la. kakak okeh. hahaha no mak cik2 !!

xoxo by....

1 comment:

Assalamualaikum & salam sayang
Sila tinggal kan komen anda
Kalau suka sila Like
-thanks singgah sini, jemput datang lagi yer.
mmuaacksss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...