Followers

Sunday 2 June 2013

Jom Keek & Camfrog wif Krisz Hanna

Assalamualaikum

Ini bukan entry iklan or promosi paper ya.. its just nak share something kat orang untuk benda yang aku baru nak try. haaaa... kesian kan? mesty korang saya kesian gila, sebab orang lain dah lama ada account for keek & Camfrog. tapi aku? baru je nak berjinak2.. ehmmm ahkak kan buter IT. selalu lambat. hehehe 

korang ade keek tak? kalau ada, meh la we follow sesama. aku  pun bukan rety sangat. so slow okeh. tapi still belajar. stakat video tu ade la. bukan accounT kosong jer. memula aku pun tak minat sangat. tapi sejak tengok video keek by bloger ohsem kak filla terpengaruh la pulak. macam best jer. suka tiru owang kan? biar la tiru menda yang baik tak pa. ye idokk?? 

Skang ni kan seb baik la, kekurangan masa. kalu tak memang 24/7 aku asik upload video jer. syokk sendiri memang cam tu kan. aku stakat upload video memang terer la. penuh muka sendiri u olls. yang lain aku tak rety. teruks kan?xpe2 nanty kowang ajarkan erk. kalu free2 meh follow kiter ya... Krisz Hanna KeeK so, jumpa kat keek nanty erk. 

tada,,,, keek kiter. kesian, orang lain dah lama ada keek.. kiter baru nak cuba2.
tolong jangan gelak okeh. aku sendiri pun malu nak tengok video sendiri.muahahaha
meh follow KriszHanna

eh!!!  ada lagi satu. korang layan Camfrog tak? ala macam Yahoo Mesengger  gak la. video chat.  well dah join dekat sebulan. okeh la. suka2. sekadar nak cari kawan. lepaskan penat. rest sambil2 layan chat kat cni. cuma macam biasa la, bukan boleh dilayan sangat orang2 kat sini. mula la nak lebih2. sometime rimas gak.


saper yang tegur aku kat Camfrog ni, memang awal2 dah WARNING bgtaw la... just looking for new fren. lebih2 sorry tak minat. huhuhuhu well seperti kebiasaan aku tak rety dan tak tahu menahu langsung pasal mender alah ni. ade la some one yang ajarkan. neway tenQ yer awak. dari register sampai la nak guna. semua mender la. complete die ajar. aku kan lambat sikit, terpaksa orang tu kena call. hebat tak aku belajar? nampak tak disitu? memang aku buta it... huhuhuhu kesian... sabor je la!

dan korang, kalu ade Camfrog tu meh sila lah tegur2 aku erk... kiter leh chat kat sana. maybe wc...
selalunya aku tak sewenang2 nya nak wc. tengok orang gak. kalu rasa trust & okeh jer chatter tu.. baru la approve untuk webcam. so kalu korang nak wc, bgtaw yang korang ni my readers. comfirm i accept. 
cisss macam retiss je ko kan. tolong berenti perasan. what ever### 
jangan lupa follow kiter kriszhanna@gmail.com aku punya nick name pun KriszHanna.
jadi, jumper di sana sayang2 saya sekalian.


No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum & salam sayang
Sila tinggal kan komen anda
Kalau suka sila Like
-thanks singgah sini, jemput datang lagi yer.
mmuaacksss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...