Followers

Thursday 6 June 2013

Jom ke GYM

Assalamualaikum....

Untuk negeri Kedah, ary ni cuti yer.. Hooorayy untuk diri sendiri!! setelah bermalas-malasan di atas katil, finally aku bangun jugak. mak ai, kalu cuty je, memang liat nak bangun. pukul 10.30 am baru larat angkat badan untuk bangun. ish ish ish apa nak jadik kan. cer kalu ari bekerja.. boleh pulak jam 6 am dah terpacak siap nak g mandi. 

Dah lama plan nak ke gym, tapi tu la. ade je halangan... halangan? ker malas? muhahahaaha kekadang penat. balik keja kul 4.30pm. nak ke gym pulak. malam la baru sampai umah. memang fikir banyak kali la. tapi disebab kan aku dah termengah-mengah & semangat untuk berdiet better ke gym. lagi lah berkesan diet aku nanty kan. 

warm up erk? ari ni my turn lak...
 ade trainer jugak katanya.. ehmm teruja teruja teruja 

Ni semua gara2 sedara aku.... dia ary2 mesej and call. ajak aku ke gym. semangat hang "kak toh" kan... dah nak raya, memang membuak2 la perasaan memasing nak kurangkan berat badan. owhmm family aku memang, kalau ada event or raya ke, kenduri ke, mesty kena diet. pelik kan? plzz jangan pelik. bagus apa. aku rasa kalu raya setahun 4 kali, memang kurus la aku kan.. hahaha ye ker?? cam takk jer!

ni la sedara aku tu. Kak Toh nama nya. memaNg membakar semangat aku...
tak pa, ari ni i'm going. tunggu la... hehehe

Nanty aku cerita kan experience day aku kat gym erk. ntah boleh ke tidak kan? tak pa, kita cuba dulu. insyaAllah berhasil. yang penting Slimming Wafer jangan dilupa. ehmm itu je dulu.... bubyee

xoxo by....

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum & salam sayang
Sila tinggal kan komen anda
Kalau suka sila Like
-thanks singgah sini, jemput datang lagi yer.
mmuaacksss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...