Followers

Tuesday 4 June 2013

~ Charity Advisors ~ so suprise to me!!


% ~~ "sticky post" ~~ %

Assalamualaikum.... hye readers ataw lebih mesra i call u all as a fren. ^__^ 

ehmm kita dah baca email yang korang hantar. baru sempat bukak email. some of from u all ade yang mintak nasihat & soalan kan. so suprise to me. sebab selalunya orang akan "bertanya" or sharing something dgn bloger2 fofular & yang dah pro2 jer. hehehe 
oppppps .... but dun worry saya tak kan showing melainkan korang izinkan di publish. 
memula terkejut jugak, macam tak percaya pun ye. sebab rasa macam tak layak jer nak bg nasihat kat orang. tapi bila fikir balik apa salah nya untuk bagi pandangan kan. berkongsi apa yang kita rasa dan fikirkan.  kadang kala rasa bertuah dan bangga pun ada, sebab korang sanggup untuk tanya saya, berkongsi masalah, mintak pendapat saya.. walhal tak kenal sangat pun. terima kasih kerana percayakan saya. :-)

insyaAllah saya akan cuba jawab / reply dengan sebaik mungkin dan secepat yang boleh.

pssst : mungkin pada korang yang lain, alah benda biasa je tu. tidak pada aku. teruja. dis is my 1st time. 
seperti dihargai. terasa lebih dekat..... thanksss
 xoxo by......

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum & salam sayang
Sila tinggal kan komen anda
Kalau suka sila Like
-thanks singgah sini, jemput datang lagi yer.
mmuaacksss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...