Followers

Monday 10 June 2013

terDELETE


Assalamulaikum......

Memula kan update dengan penuh beremosi. maaf yer seandainya "geram" ini  ku terbawa-bawa hingga ke dalam belog. huhuhu seyesly, tersangat lah gewammsss. korang tau tak betapa malang nya naseb ari ni. tadi ingat nak update la blog coz nak share pasal tempat gym aku pergi last weekent tu, gambar makan-makan mamam-mamam and skali ngan entry pasal budak pra sekolah aku tu. ntah macam mana tetiba tangan ni tergatal "tekan" delete & "yes". nahhhh mabik ko. semua gambar2 aku terpadam... 

memang gelabah semacam aku weh. sampai cikgu pra kat sekolah tu pun pelik ngan aku. perati je dia ngan gaya aku yang macam lipas kudung. aku senyum je la. dalam hati ni said ' sorry cikgu ya, aku ngha tak tentu arah. nanty aku free aku explain'. selongkar punya selongkar then aku memang sure dan mendapati bahawa segalanya telah menjadi .........................................

kosong... kosong..... kosong ........... yes! padan muka! dan paling best, folder yang terpadam tu adelah folder terbaru. baru je asingkan semalam. tu yang semangat and gigih giler nak mngupdate pakai phone... tengok!! cam gini pulak. hoishh dugaan betoi. sia2 taw aku posing, aku berpura2 aktif dan semangat at gym. hampa. xleh nak "riak" ngan korang. balasan....

Last but not lst, maaf dipinta. sebab dah janji kan dengan korang ary itu. rasa besalah lak. ceaaaaaa ayat ?? hihihi one more sorry, xdopet nak showing gambar kan. skang memang aku rasa kesal dan geram. tapi apa boleh buat kan? APTB!!

xoxo by....

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum & salam sayang
Sila tinggal kan komen anda
Kalau suka sila Like
-thanks singgah sini, jemput datang lagi yer.
mmuaacksss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...