Followers

Thursday 15 November 2012

AKU DAN CUTI MID SEMESTER


I dont no why tetiba ary ni hilang idea, xtaw nak menulis apa... before ni, kalu aku nak update blog ade je idea2. cm2 nak tulis. sampai tak tertulis pun ade, but today so different. kosong! yes KOSONG! whAt the kes kan? stress weh bila hidup xde benda yg boleh fikir. aku rase aku down bila aku xdapat berfikir & jana kan idea. lemah... 

Jenis aku adelah seorang yg banyak bercakap. xbenty bercakap, bising & gelak je taw yes, itu ade lah aku yer. then bila jadi cam ni, aku rasa ni adelah BUKAN AKU. aku tak suka bila feel cam ni. plzz blah jauh2 k perasaan cam ni.

extually, Aku tau knapa jadik cam ni... sangat2 lah tau penyebabnya. bila otak & haty tak tenang memang akan effect kat life style kita kan. macam tu jugak aku. Nak ikowt aku maseh dalam cuty mid semester kan, seharusnya aku xboleh ade perasaan cam ni. stress weh!! 

Kenapa susah untuk kita nyatakan yang kita tak suka?? kenapa berat mulut nak cakap? bila haty xsampai nak meluah memang mcm ni la jadiknya... seyesly, untuk certain2 kes, aku memang rasa terbeban. terbeban sehinggakan ianya boleh mengEFFECTkan kat aku punya cuty taw x?? aku benci!

bukan tak berani nak meluah, nak sampaikan..tapi aku fikirkan somthing yg akan terjadi..opkoss negative. COMFIRM!! bila taw benda ni akan effect buruk kat dirI aku, jadi aku terpAKsa accept sehingga membebankan diri aku. hinggakan buat aku jadi tak ade mood. 

Well, nak ikot la kan, aku kalu time cuti semester.... memang excited giler. xdapat nak bayangkan. ibarat syorga weh. muka memang feel best giler nak mam***.. cam yg kat bawah tu. hehehehe 

                         


tapi disebabkan, kebebanan yg aku tanggung, yang aku bawak balik dari tempat aku study ditambah pulak dgn aku yang salu sakit2 ni,,,, maka apabila cuty sem untuk kali ni, muka aku terus jadik cam gini... tak pernah2 cuty aku seteruk ni ok. rosak program!

                         


see?? korang boleh bayangkan x perasaan aku? susah nak describe lebih2. kang tulis lebih2 kang ade lak yang menyampai. maklumlah stalker kiri kanan okeh. xpaham aku. tepuk dada tanya selera. *benci dgn manusia kaki ampu & kaki menyampai!!

Apa yang aku nak gtaw adelah, cuty mid sem aku kali ni ade lah sangat tak syokk. memang terganggu oleh mereka2 ini. hello aku tengah cuty, tolong jangan kacau boleh tak? bagi aku habiskan masa aku bersama my family & habiskan segala asignment yg ada. boleh tak? boleh kan... plzzz shuhhhh shihhhh jauh2 la u ollss yang sentiasa mengganggu aku!

Tolong la bagi ruang untuk aku rehatkan diri.... spent time ngn family & my fren yg kat kg ni. i need a privacy. okeh? apa pun, cuty sem aku kali agak down!! Kalu dalam exam kan result de gred, so gred cuty aku ni ibarat C+ la.. so bad! ~~~~~~ bila jadik cam ni, aku tak sabar nak habiskan my final sem!! sabar 2 bulan je lagi... u can do it KRISZ HANNA. fighting!!


No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum & salam sayang
Sila tinggal kan komen anda
Kalau suka sila Like
-thanks singgah sini, jemput datang lagi yer.
mmuaacksss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...