Followers

Friday 2 November 2012

Pizza Hut, thanks dilla belanja !!!


cerita makanan... kalu anda dalam keadaan lapar, anda tidak dibenarkan membaca entry ini,,, 
hahahahahaahahahahahahahaahahaha *gelak besar

Haty riang berbunga disinari cahaya senja & dibasahi hujan renyai2... Kalu kat umah kompem dah kroh kroh dah ketiduran kan. cuaca sangat lah best sekarang. sesuai untuk menambah bilangan kg & taik mata. kah kah kah well jgn lah amalkan nya. cukup aku soang. tapi ary ni berbeza. kiter jenjalan kejap sambil isi perot yerh & nipiskan poket. yeah itu lah yang terjadi. 

Citer pasal isi perut thanks kat my fren dilla coz belanja aku & de geng makan pizza. owhhh bahagia giler. makaseh makaseh makaseh. finally berkesempatan jugak kta kan hang out together2. ye la ko kan asikk sibuk ngn tunang ko je kan sampai mengabaikan aku kawan lama ko ni. hahahaha sila terasa!!! 

So macam biasa la... kalu dah blog aku kan, kompem ade tatapan gambar punya. xbest la kalu xde gambar. itu pada aku la. bukan nak menunjuk ke apa ka, just sekadar ingatan & kenangan.... dat it. tapi kenkadang ade jugak nak "mentayang" mender2 baru kt blog hahahahaha eh sokati la kan. blog kiter kan?? puiiii

aper pun thankss sangat kat ko dilla coz banjer kiterowang makan pizza. ko kan dari dulu memang suker banjer pizza kan? baekkk gler ko kan. hahahaha puji tu... ikhlass yer bukan nak membodek. kikiki  nanty next time aku kaya & de duet lebih giliran aku lak banjer ko erk. insyaAllah. walaupun ko ni garang sikit tapi sebenarnya ko ni baek aty orang nya. cuma ko tak berapa rapat je ngan kiterowang. hihii sibukk memanjang. jummm layan gambar, lastly, DILLA, makaseh taw...........


ni ler owng yg banjer kiterowang.
yg pakai baju kotak2 tuh.
Dilla nama nya. nak kawen dah next month.
ini makan kat pizza IOI mall.

owhh my feveret Seafood lasagna
so good!!  *dulu dulu la
tapi kan skunk udang die dah makin sikit.
x besttt terus!

hehehe tuan belog haruslah ade kan

makin manis hang skang kan dilla.
seri nak kawen tuhh

makanan makanan
enak, lazat & kekanyangan.
alhamdulillah.
rezeki.....

aku terperasan!!
sya ni kalu bergambar time makan, makanan xpenuh mulut x sah.
perlu ke sya? hahahaha

habis melantakk pizza kita terus ke lasagna.
wallaweh aku suka aku suka

sesi bermanja...
bila rasa kenyang, ye la makanan paras kritikal naik ke
tekak dah, maka kita suaplah pada mereka2 yg ade.
hahahaha baru cepat habesh. selesaii!!

selingan jap. chumill kan?
aku kan suker yg cute miut nih. before makan pizza tadi terjumpa nih.
pencil sharpener. jadikk beli la. sungguh terpdaya.
jangan nak kutuk aku tak matang & childish ok.
ni untuk my kazen si Raimi & Firdaus.
haishh sungguh comel. ikowt haty nak je aku guna sendirik.
kah kah kah 





okay seperti biasa. habis makan aktiviti aku adelah shopping. melayang lagi. gud KH. is that u!!!  i dont no y, asal pergi jusco je, scarlett tetap di haty. bukan salah aku kan kalu asyikk membeli jer? saper suruh letak baju & clor skinny yg saiznya adelah untuk aku??? hahahaha jadi hasil beliannya adelah :

* color skinny- ijau lagi..ambek kau.
* blouse - purple.
* tshirt siap ade tulis - i lurve shopping. okeh sangat sesuai untuk aku.

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum & salam sayang
Sila tinggal kan komen anda
Kalau suka sila Like
-thanks singgah sini, jemput datang lagi yer.
mmuaacksss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...