Followers

Friday 16 November 2012

ngidam Tutti Frutti



Dengar nama pon dah taw betapa sedap dan famousnya yogurt yang
disediakan di Tutti Frutti ini...
mana taknnya...artis NAJWA LATIFF pon masa buat lagu cinta muka buku
dia buat video klip kat tutti frutti...
so memang tempat ini dikenali ramai...

termasuk la aku yang boleh dikategorikan sebagai pencinta tutti frutti. dah lama xmakan. sampai termimpi2 okeh. aku kan kat kg, ye masih di kampung lagi,,,
agak jauh nak g beli pun. ambik masa lebih kurang 25 minit taw nun di jitra sana haaa.
haishhh sungguh menggoda tutti fuitti!

Tak kira apa jadi pun, malam nanty mesty pergi dengan my bff kak yan.
Die lni agi giler tutti frutt. xkira hujan ribut pun, mest wajib tutti frutti avery week. ko kaya ko mampu la kan tiap2 minggu pun. hahahaha
tak sabar tak sabar tak sabar nak terjah & melahap ko wahai eskremmm..
sangat lah enakkk!!!

bayangkan time panas2 cam ni dihidangkan dengan eskrem yg lazat sambil dipenuhi dengan topping yg very colorful. perghhhh meletoppp!!




yummy yummy meleh air liur i olss okeh.
tunggu la..... 


menggoda jiwa tak? tapi aku xsuka topping2 candy cam ni.
aku lagi suker taruk cornflake & buah2 jer. lagi masyukk ase!


dah ckup... xtahan aku nengok cam gini. tapi kat depan nan hado!!
hahahaha
i lurve tutti frutti.



alangkah indahnya idup bila dipenuhi dgn aice kem2 yg enak cam ni. ayat aku bila dapat makanan adelah??
SYORGA wehh!!! 


No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum & salam sayang
Sila tinggal kan komen anda
Kalau suka sila Like
-thanks singgah sini, jemput datang lagi yer.
mmuaacksss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...