Followers

Saturday 3 November 2012

Dalam hati, mengingin kan benda2 ini....


Ye betul, dalam hati menginginkan benda2 ni.. bukan dalam hati ade taman k, tapi de probs nyer adelah.. money! money! money! no money no talk ok. tapi aku tetap nak talk jugak. hello, di is my keinginan kan. biarlah kalu xdapat pun atleast aku pernah merasa untuk "NAK" kan?? well manusia kan penuh dengan nafsu. jadi xmustahil demand melibihi "poket". hahahahahaha ok dah cukup melalut. kembali kepada jalan utama.

Xtually dah lama taw aku nak benda2 ni. tapi tu la probs utama nya ade lah duet & 2nd masih dok survey2 lagi. tunggu nak pilih yang terbaik & takut ade yang xori kan tunggu yang gheger murah sikit sebenarnya *dasar kedekut wehh so kiter kena la sabor. nak beli paper kena take time kan. tambah lak berkaitan ngn kesihatan, kecantikan, keteknologian dan lain2. betul kan?? sila angguk kepala anda! 

Yang murah2 tu insyaAllah kompem cepat punya order a.k.a beli. tapi yang mensusahkan aku sehingga berpk sampai lapan ploh pat kali (84x) adelah kerana mahal. ho yeahhhh ya mahal! eh aku kan student mana la nak cekau duet kan nak beli smua itu kan. jadi kesabaran harus diletakkan pada tahap yang lebih tinggi. 

Tak pe aku sadau diri, jadi aku ok je dulu. tunggu masa sesuai baru kiter membeli nya. tapi yang pasti aku akan dapatkan nya jugak. i will......... tunggu laa~~~~~~~

Semalam kat library ade terbaca pasal ni kat majalah mingguan wanita. macam interested nak guna je. harga pun murah sangat. cuma konpius berkesan or not, okay ke tidak. mcm sedap hahaha ye la cocoa kan. dh tu katanya kurang krim. maknanya tetap berkrim kan? ehmmmm tapi ade cakap boleh mengimbangi berat bada. itu yang suker tue. insyaallah kebetulan kan aku next week nk ke HQ al jabbar ade tugasan asignment sikit. so better beli je kat sana. boleh dapat full explanation nanti kan. harga? betul murah cuma RM29 sahaja. ok ler tu kan.....

cocoa collogen
al jabbar



2nd, Alpha Lipid SD II. dah lama teringin nak try nih. cuma tunggu masa jap. my fren pun ade try, tengah tunggu keberkesanan dari dia. kalu ok memang kompem akan ku dapatkan nya. tapi yang peliknya harga dia berbeza mengikut dealer. cam kawan aku beli RM140, online ade yg jual RM150 & RM160... xde beza banyak sangat la kan. ayoyo so i kena pilih yang murah & pastikan original. 





Set penjagaan kulit DQistee beauty. dari tahun lepas lagi nak pakai. tapi my aunt kat kg cakap kn  "buat pe ko nak pakai dik na? kulit muka cantik dah per?" gulppp!! terus potong aku nak guna benda nih. ye la dah owang cakap kulit muka dah ok kan. terus terpedaya. hahaha tapi sampai bila ye dok? proses penuaan aku semakin berkembang. owhh something need to do. dah ler badan demoksss, xkan muker pun xnak jaga? atleast aku kena keep dis an important jugak yer, cuma skang ni aku rase konpius & berbelah bagi sama ade nak guna Dqistee ni or Tabita. TABITA??// owhhh lagi la suka sampai termimpi2!! ok harga Dqistee nya around RM140 cam gitu la. kalu salah sorry. korang sila google la erk untuk kepastian. 


Dqistee beauty



Yerp seterusnya adelah TABITA.. hahahaha juga skin care product. seyesly aku memang lah tersangat nak guna mender alah ni.  sampai termimpi2 taw x. hampir nk beli dah bulan lepas. tapi disebabkan money not progress well, jadi aku hold ler sekejap. Aku tengok smua testimoni die, lepas guna wallaweehh muka licin habis. santekkk bangat! terpedaya lagi aku. Yang masalahnyer skang, eh asyikk masalah je aku kan? ye la kalu tak de masalah, xde la termasuk senarai ni kan? hahaha ok probs die adelah cuma ade 2 jenis set je. set eksklusif & regular je. mahal giler weh. seyes xmampu aku. tunggu kerja aku mesty pakai ni. ade la yang jual murah tapi yang trial pack, xberani aku nak try, sbb banyak yg cakap kalu selain dari pack yg 2 kat atas adelah tiruan. owhh no !! harga? kalu tak de dua tiga empat ratus xyah berangan nak pakai nih okeh.






Jam tangan kiter rosakk..jadi perlukan jam tangan baru..hahahahaha suker yang macam kat gambar kat bawah tu. motif bagitau ?? tunggu ler saper2 hadiahkan kah kah kah in progress beli jam................ saper nak hadiah gtaw awl2 erk. xde lor membazir aku nak beli nanty. terukssss bah kau!!

cantikkkkk

cantikkk jugak. tapi susah untuk aku.
xde no, aku mana reti tengokkk weh



Eh luper la.. ni ade lagi satu keinginan kita terhadap collagen iaitu Ephyra punya. eh betul ke spelling cam ni? whatever la kan. janjik bunyik nya sama. ini pun macam bagus. aku tengok my feveret blogger mcm kak filla, kak peej burhan, sepet & kak Di minum ni cantikk je diorang. terpedaya lagi sekali!!! ary tu, saje la mempengaruhi my mum untuk guna ni.. tapi bila gtaw harga RM228 sekotak then untuk sebulan je terus pk banyak kali. mission failed!! xpe nanty aku bli sendiri la.. eh semua nak kan? mana nak cekau duet ?????





Ok dah dah, sampai yg last sekali. ikowt kan hati aku mmg banyak la keinginan. no no no jgn dilayan. yang penting2 je kiter ambik kesah. lain xmo ok. hahaha
lastly aku nak iPHONE 5
ye aku NAK aku NAK NAK NAK NAK & NAK!!! *sambil hentak kaki
giler, ini adelah keinginan diluar kawalan. 
biler la dapat kan? insyaAllah.... amin amin amin

iPHONE 5 igauan ku!!!

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum & salam sayang
Sila tinggal kan komen anda
Kalau suka sila Like
-thanks singgah sini, jemput datang lagi yer.
mmuaacksss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...