Followers

Monday 12 November 2012

Cuty hang hambar



tajuk entry memang xleh blah..hahahahaha *syokk sendirik

Seyesly.... sangat x best..huhuhu xselesa la aku ni. "diorang" ni datang visit kat badan aku. Demam, selsema, batuk, sakit tekak, telinga berdengum, telinga bengkak.... mcm2 ade. pasrah je la. makan ubat habis sepapan dah, tapi demam makin menjadi-jadi. tensi ahkak taw!!! buat kejer sikit, makAn ker haper ker, air idung dok meleleh. xfeel okeh. semalam lagi la, xleh bernafas, sesak rase hidung ni. truss g spital. 

Dah la ngah cuty2 ni, xsihat la pulokk. mmg kacau program la kater owg kan. sumer tergendala. mana tak nya, dok umah cukup time, makan obat. nak kelaur apa lagi. nak drive xboleh. ngantokk giler. biler dah makan ubat tu mule la mata ni stim. sangap giler, done!! trus tidow. bagus aktiviti menambah berat badan yang elektif! kah kah kah naseb la kan. bukan sengaja kan. ubat nyer pasal. *ubat jugak yg disalahkan. puiii

Bangun tidow jer dah petang. Pukul 4 je mesty tersedar. trus g dapur. cari apa?? lapor lapor apa lagi, cari makanan lor, huhuhu  dah makan, kena pulak mkn ubat lagi. ngantokk lagi! eh tapi aku xtidow. tahan kan aje mata ni. kalu tidow jugak memang melampau la kan. to muchh okeh !! 

So aktiviti aku, mengpessbukk xpun layan jer kazen2 aku.  main ngan budak2 r, biar la kan. ok what quality time tuh! so itu la aktiviti aku 2 - 3 ary ni.. sungguh bosan. feel cuty aku memang xde yg special la. hishhh xbest la. tunggu la aku ase, esokk lusa sihat la ni kan. aku jalan puas2. apa kes cuty mid sem tapi ko terperap je kat umah kan??? no no no no

Dah xde mender ag dah nak citer. eh ye ker aku xde mender nak citer? jgn pelik erkk kali ni entry aku pendek je erk dah tu xde gambor plok. xde kosa la demam2 nak snap pic bagai. salu berjela2  je kan entry aku. bajet penulis cerpen.hahaha mata stim sudah. nak kuar jap, nak melawat kampung. kalu kat dalam umah je aku terperap kompem tido lagi. dah itu jer, jap2 lagi sambung yer. bubyee

Eh one more, esok deepa nya raya kan? ok wish la,,,, untuk fwen2 aku yg menyambut raya tu..
happy deepavali yer!!!

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum & salam sayang
Sila tinggal kan komen anda
Kalau suka sila Like
-thanks singgah sini, jemput datang lagi yer.
mmuaacksss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...