Followers

Tuesday 27 November 2012

PECAH RAHSIA



Pleaase Please jangan terkejut kalu aku gtaw erk
hehehehe meh nak gelak besar jap!!
hahahahahahahaha


dengan bangganya aku nak mengumumkan & mencanangkan citer busuk ni kat dalam belog...
xde, xkira & xkan malu punya.. aku redha & pasrah

kowang tawu tak???

pagi tadi kan, kelas kan jam 8.30am
so aku bangun lambat ary ni,
tersedar pun sebab housemate kejutkan.
tau jam baper bangun? 7.35am

hambek ko.... semalam xdapat tdo. so tido sampai xsedar pagi tadi. ngantok sesangat....
yang menyusahkan hidup aku & member pagi tadi adelah....................

air tak de!!!!!!!!!!!
hoishhhhhh teruksss ok

sangat bernasib baik ler jugak... ade satu baldi air tadahan... tu pun tetiba semalam rasa nak guna baldi. 
dat y la ade air yang bertangkung.
cukup la. cukup sesangat! huhuhu
cukup untuk gosok gigi, cuci muker. cuci yang itu tut tut dan cukup untuk basuh tencing!

so ary ni gi kelas, aku & housemate x mandi pun!! xde orang yang tahu. kami pandai berlakon.
kawan aku lagi la, siap gosok gg kat toilet college agi..
jangan risau kami langsung tiada bau. aku kan toke PERFUME.
hal bau2 memang bukan masalah aku. kicik jer, tu...
kasi sprayyyyyyyy!! settle

sekarang, baru je lepas mandi, tumpang mandi kat asrama my classmate. 

susahnya hidup xde air kan? ayoyo puchong selalu bermasalah soal air... sebab air kat umah kawan aku pun, air nya sangat lah berkarat.
 kenapa yer?
kesian KAMI yang penduduk negeri SELANGOR ni kan,,
naseb naseb naseb


psstttt : jangan bagi tau owang taw.... 
*malu jugakkk hehehehe


No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum & salam sayang
Sila tinggal kan komen anda
Kalau suka sila Like
-thanks singgah sini, jemput datang lagi yer.
mmuaacksss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...