Followers

Friday 2 November 2012

Kenal aku sebab selalu terima parcel??


OMG omg omg terkuzuttt sebentar. ye la, terima jawapan cam ni kan. hahaha meh nak citer.  tadi masa ngah busy call segala orang, tersembang la ngan "akak" ni kat kolej jap. then  sembang punya sembang tetiba keluar dialog cam ni.... ehmm , xde la terkejut sangat, sajer je nk kontroversi kan sikit muahahahaha

dialognya begini , sila baca dalam hati:


 "rohana, akak kenal kamu la.... tapi kan kamu tau x cam ne akak boleh kenal kamu? akak tau pasal kamu & nama kamu? sebab,,,,,,,,,,,, akak selalu terima parcel untuk kamu. asal pos laju datang je, mesty on of de brg tu  kamu punya kn"  


akak kenal saya kerana PARCELL by pos ? owhh no!! mati2 aku ingat aku ni like "retis" sebab tu kakak ni kenal aku & nama aku, rupanya silap sama sekali. terbukti aku langsung xfemes. :-p
 nampak sangat aku kaki online shopping.sudah semestinya. jadik gian weh beli on9 ni. 
bukan skunk je, dari dulu lagi. so pasrah ar kalu duettt pokai di poket sendiri.
Yer aku dikenali kerana pos laju!!!!!!! 
hak hak hak hak hak hak credit tu pos laju yg kekadang lembab sesangat.
bukan kekadang tapi selalu!! ntah mana dtg laju nya pun tak taw
 kesian saya kan? ? ?
tu la suker perasan retis. nan hado nya!!
tapi kan kalu ikot balik, pk pk balik,  aku kretipp aper.
ye la guna cara yang berbeza untuk orang kenal aku. kan kan kan

ehmm dah ler tue, malas nak terkejut lagi.. ikowt sokati 'akak' la nak kenal saya dgn cara apa pun.
xkesah la. xde hal pun. atleast saya dikenali oleh 'akak' kenn. 
ehh dah alang2 citer pasal parcell kan, 
aku nak tayang sikit mende yg aku salu order untuk masa terdekat ni.. 
hahaha exclude handbag la. dah basi pun. tapi aku sukerrrrrr!!! 

xmo citer lebih2, terus move ke gambar.... okeh? chilll lah


sangat2 suker dengan lipstik yang warna merah tu....
maybeline punya. sangat puas haty. murah jer. RM19
Ok la kan setakat pakai gi class. xkesah la terang sangat pun warna.
belasah je. janji aku suker! yang lagi satu tu Avon punyer. xsuka langsung!!
xcantik biler pakai. kejap je hilang. sesuai dgn harga. k fioneee

ini pun. korea produk. hansagee!!
 pelekat untuk buangg segala yg tersumbat.
baru je pakai malam ni. keluar semua aku punya putih2 kat hidung. bagus!
siap ade serum lagi weh. lepas lekat. sapu serum kat hidung. licin jer rasa.
 kena cube kalu nak dapat muka cam korean hahaha
only RM37

TIPAH TERTIPU!! huhuhu okeh seyesly harga sgt mahal.
bekas nya ciput kecikk je. dalam gambar mase post besar gedabak .
tetiba dapat? ehmmmm xpe mungkin berkesan. kiter try dulu.
Ramping balm. sedap je bila sapu kat badan.
panas & mentol. selesa la.gheger nya ialah RM50 include pos.
ok la kan... kalu x menjadi wang akan dikembalikan. katanya.
ye ye la tuh kan??

Ini ade lah paling best!!
pembelian yg berbaloi. satu set > perfume,roll on , losyen
& beg make up, besar yer.
*la luper nk upload make up beg. hanya dengan harga RM40 sahaja.
like like like giler
owhh tak termasuk losyen selulit tu.. murah jugak RM17.90
semua ini hanya di AVON hahahaha


Aku ni sebenarnya bukan lah peminat  tegar Avon. Tapi tetiba je rasa tertarik dengan promotion yang mcm best je harga die kan. why not beli je, okay jugak produk nya.depends la.
lagi pun before dis ade jugak aku pakai AVON tapi time sekolah la. lepas tu terus tak.
ni dah start guna pulak. semoga untuk next promotion aku tak terpengaruh lagi yer.
tapi yang paling aku teruja untuk pakai skunk ni adelah produk Hansaegee Nature. baru terjumpa. so excited lebih sikit. best la function produk die. nak try la, hope berkesan yer. 
tadi ngah google carik bahan untuk asignment , tetiba ade terjumpa Stretch Skinnies Color saiz aku. wooo lagi la bertambah xcited. sudah berkira-kira untukkk.... hahaha
pasty!!!

*abaikan segala background ya... dasar pemalashh & kurang seni.
terus snap je . xkira apa dah. muahahahaha

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum & salam sayang
Sila tinggal kan komen anda
Kalau suka sila Like
-thanks singgah sini, jemput datang lagi yer.
mmuaacksss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...