Followers

Thursday 15 November 2012

Obat Untuk Diri Sendiri selain makan ubat spital...


aku kan dalam not in a gud mood. 

So, bagi melupakan segala probs2 yang ade.... dengan ini aku menghabiskan masa dengan menyiapkan tugasan kejer sekolah aku... saimen ler tu u olls. tapi tak habeh pun. MALAS. nanty esok sambung ag ler. huhu 

Sambil2 tu macam biasa aku berpesbukkk + tengok citer sofaz nya telemovie. ala yang jiwa kacau tu. sama cam aku la, yang tengah jiwa kacau ni hahahaha. disamping itu, layan jugakk konsert idola bintang kecik 5... chomel jer adik2 ni. sora pun sedap. rasa best pulak tengok ni. lupa kejap segala masalah. 

Dan macam biasa, bila aku kat kampung... aktiviti pada sebelah petang nya adelah.. kUAr ambik angin a.k.a jalan2 sambil carik makan! hahahaha itu lagi boleh buat aku lupa segalanya. my kazen ajak kuar makan yong tau fu. cam best je kan... hehehe ok dah itu jer, makan dulu!! bubyeee 

* pesanan untuk diri sendiri : senyumlah, xde benda yang tak boleh diselesaikan. buat la perkara yang boleh menggembirakan diri sendiri. pedulikan semua orang. ada waktu, kita kena fikirkan hal diri sendirik juga, jangan asyik jaga pasaaan org jer. perasaan sendiri pun kena! jangan lupa makan ubat! BP makin menjadik2 la... plzzz hanna! aku selalu lupa. hehehehe kan kan kan bubyeee


No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum & salam sayang
Sila tinggal kan komen anda
Kalau suka sila Like
-thanks singgah sini, jemput datang lagi yer.
mmuaacksss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...