Followers

Monday 3 December 2012

Gigih mengODER crepe durian


Memang betul2 gigih ni... bukan gigih study ker, kemas umah ker, masak ker, tapi gigih nak mengoder crepe durian... ye la mana tak gigih nya, skunk ngah musim Demam Durian CREPE... asal nak oder je, order ditutup. sila tunggu next month yer. haishhh susah nye la nak boleh makan pun. dah lama kepingin pun. asyik tengok gambar jer, meleleh leleh air liur ni ha,,,,  pada sapa yang tak tau apa tu crepe durian, yelah makanan yang berintikan durian dan krim kat dalam nyer. rasanya semua orang dah makan kowt? 
aku sowang jer terlambat. slow sikit kan... 

before ni orang cakap crepe durian sedap la. ko dah makan ker? dah rasa aku ternganga jer, apa ke mender la kan... terus google. malu nak tanya kan. hahahaha cover babe! dah google baru leh taw, rety pulakk teringin. hahahaha durian saper tak giler kan? aku kan pencinta durian. 
pada yang x gemar durian tu jangan risau. ade jugak yang berintikan selain dari durian seperti mangga, coklat, kiwi & mcm2 lagi la.. sedap taw! yum yum

dengar pun dah terliur kan... belum tengok lagi gambar, belum lagi makan kan? tu yang buat tak tahan tu, xkira apa jadi carik jugak crepe ni... 
orang lain dah baper kali makan dah,,, aku xmerasa lagi pun. huhuhu
nasib baik ade kawan aku ni rajin mengodek2 hincik Google. finally, jumper jugakk.. dah boleh order! yea yea yea yea... hover suker nya  tunggu la esok or lusa kakak tu delivery.... xsabar xsbar xsabar xsabar

aku order :

  • Pavlova 3 mini cup
  • Crepe duyan 1 bekas (5 Pieces)
  • Crepe manggo 1 bekas (5 Pieces)

hambekk ko!! ntah boleh habis ke tak.. dasar tamakkk 
nanty dah sampai, aku update gambar2 enakk yer... bubyee nak sambung kemas dapur. 
wahhh rajin kan aku? pfffttttttttttt






Mesej Kemanusiaan : SAVE THE GAZA



No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum & salam sayang
Sila tinggal kan komen anda
Kalau suka sila Like
-thanks singgah sini, jemput datang lagi yer.
mmuaacksss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...