Followers

Saturday 15 December 2012

Marathon Adam & Hawa


aktiviti untuk dis weekend adelah marathon citer ADAM & HAWA. 
owang lain dah tengok sAmpai episode baper tah, aku baru nak masuk episode 25. 
sangat ketinggalan kan? 
itu pun start dari hari jumaat petang lagi.
tak habis2 lagi. penat dah tengok.
sampai bosank pun ade gak. 

lama giler la citer ni. xlarat sedih dah aku, 
belum lagi si Ain ni leh trima ngan Adam.
rasa kalu baca novel dua jam dah leh habishh.
asal la panjang meleret sangat ler,
nak sampai episode 80 jenuh ler aku nak ngadap kan.
skang  kat tv dah sampai episode bapa erk?

memula tengok bukan main feeling my housemate ngn aku. 
but sekarang semua orang asyik cakap 
"adoii lambatnya, kesian Adam. dah dah la Ain oii marah, Ego melampau".
Hahahaha aku ingat aku sorang jer bosank. diorang pun. 
eh naseb baek ade Aaron, rajin ler aku nengok lelama citer nie.
terbaekkk la lakonan Aaron ni kan.
kadang terpikir, owang singapore ni memang sweet2 & romantikan kan? kan ? kan?
perghhhh Aaron memang smart la, handsome gilerssssssss.
i lappp u sayang! kah kah kah kah 

eh walaupun ade part yang bosank tapi best sangat citer ni..... 
sangat2 feel... tersentuh kat haty ni.
ketagih dah aku nengok, jangan kata aku.
kawan aku kat sebelah tersedu-sedu dah nangis. 
tengah makan pun igaukan si Am ni. kacau!

Xtually dah tahu citer kat novel cam ne, 
tapi still nak nengok yang adaptasi nyer gak. 
xpe la lama pun.
kalau la wujud lelaki yang sesetia & kuat nya cinta 
tu macam si Adam ni kat dalam hidup aku, kan bahagia?
owhh mimpi la kan.
i hope ade. hope ler sangat.

tengah kusyuk tengok citer, si mamat "kepoh" ni call.
hello u kacau my feeling dengan Adam ok. puiii
merayu rayu mintak couple.
then tunggu aku cakap yes, terus nak datang puchong!
how? how? how?
yes, awak memang ensem. tapi tak la sehensem Aaron. 
so kiter reject leh?
hohohoho gurau je. aku tercengang okeh. diam.
nanty ler bagi jawapan. aku sendiri celaru.
abeh "mamat bios" aku nak campak kat na?

sambung lagi tengok cita, xsampai 5 minit die jugak call.
tanya cam ne?
ehhhh baru lima minit dah nak tanya keputusan aku.
apa kes, exam pun nak jawab soalan owang bgi masa 3 jam taw.
gelabah la jantanzz ni.

the result, aku off hp.... 
hehehehe biar habis citer ni. baru on. 
naseb la. aku xmau ilang feel. plzzz.
jawapan aku?
no, i is belum ade jawapan.
bukan aku tak setia dengan "mamat bios" tapi.................. 

ok dah, malas nak layan pasaan. 
Adam dah tunggu i is yer. bubyeeee
seyesly, kesian sangat kat ADAM. Ain!!!!!!!!!!!!!!!! ngehhhhhhhhhhhh






Mesej Kemanusiaan : SAVE THE GAZA






No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum & salam sayang
Sila tinggal kan komen anda
Kalau suka sila Like
-thanks singgah sini, jemput datang lagi yer.
mmuaacksss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...