Followers

Monday 10 December 2012

Kenapa dengan saya & crepe durian


OH MY GOD! OH MY GOD! OH MY GOD! OH MY GOD! 
*Nada like lisa surihani cam dalam cite Istanbul aku datang . hover giler kan? hahahaha

Pelik sungguh.. aku pun tak paham kenapa macam ni. Betul ke aku ni?
memang tak boleh trima akal. kenapa ni, kenapa & why?

macam mana nak mulakan nie?
okeh cenggini.. ingat tak ari tu ade cakap aku order crepe durian & pavlova kan?
okeh today kakak tu dah deliver. owhhh suker!!!
butttt the problem is, aku tak boleh makan pun.
kenapa? bukan je nak makan, bau pun macam pelik.
hampir-hampir nak muntaah taw x.

Padahal aku ni penggemar durian... pencinta durian...
tapi bila durian ni dah jadik crepe durian aku tak boleh pulak makan.
huhuhuhu rugi taw, dah la 2 pack aku order.
 1 durian, 1 mangga.

Dari semalam terngidam2 mender ni. alih2 ari ni xdapat makan.
sekarang tengah berusaha untuk masukkan dalam mulut.
gulpppp! UWEKKK muntah!

Ini kah yang orang semua cakap sedap tu? enak, sampai order pun kena cepat2. lambat tutup order.
aku tak pun? tak rasa sedap pun? pelik je rasa die. busuk ade la
ke dah basi? ehhh tapi kawan aku makan elok jer? ke akau yang "perak" vs jakun? 
tak kan kan kot. salu semua yang lalu depan aku belasah je. 

Ataupun aku ni terlalu kenyang sebab tadi baru je lepas makan Kenny rogers.. habis 1/4 dada ayam aku bedal. siap nasik lagi.. kah kah kah
ade kah faktor ini? mungkin jugakk kan.. 
oraitt the sollution nyer adelah berhenty rehat seketika... minum air masak secukupnya.
baring... tidow!! hahahaha bagus kan? take time la dulu erk.
jap g terbangun mesty lapar kan? so masa tu kita bedal cukup2. try kot2 boleh masuk kan.
tapi kan, nak puji satu.... pavlova die memang sedap giler la..
murah lak tu. mini cup punyer la, lagi better kan.. aku soang je yang nak makan.
 1 cup only RM3.00 sahaja. buah sangat banyak tabur kat atas. berbaloi.

ehmmm nak masuk tido la, pening dah bau duriAN....
take time moga2 jap g dapat ler makan... 
hihihihihi u olsss kalu nak order boleh pergi kat akak ni
Untuk sekitar klang valley die boleh delivery la.
apa2 check it out ngn akak ni la yer
cni link nye... kak NIDA

tet tet tet tet tet,,, bunyik mcj kawan aku hantar... scha hahahaha
"akak, sedap ler crepe durian die... perghhh terangkat
boleh order lagi la pasni... akak dah try? hihihihi"

okeh mangaku memang sedap ler tue... masalah sekaranga adelah aku!!!










MESEJ KEMANUSIAAN : SAVE THE GAZA




No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum & salam sayang
Sila tinggal kan komen anda
Kalau suka sila Like
-thanks singgah sini, jemput datang lagi yer.
mmuaacksss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...