Followers

Saturday 1 December 2012

Malam nie



malam nie...

malam nie ade bola....

malam nie jugak ade konsert...

malam nie jugak la kenkawans aku invite gi makan char key teaw...

then how??

aku nak tengok bola la....

aku jugak nak tengok konsert...

dan aku jugakk nak follow my kengkawans pergi makan...

Pening sudah....

hey hey hey hey saja jer, merepek je kan? bukan pantun, bukan jugak sajak mahupun puisi atau pun syair apatah lagi la kalu gurindam. bukan!! hehehehehe

xde benda nak buat sebelum kuar sambil tunggu kawan aku solat kan.. jadi mengupdate la kejap. walaupun ntah paper.

eh, die dah siap... bubyeee nak kuar dah,

nak g mam char kuey teaw dulu, sambil2 layan bola.... cheaaaaaaa KH minat bola la pulokkk

pastu baru g konsert.. konsert la sangat kan!!

ok bubyeeee


psssttt: sorry aku x rety eja char kuey teaw....



Mesej Kemanusiaan : SAVE THE GAZA



No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum & salam sayang
Sila tinggal kan komen anda
Kalau suka sila Like
-thanks singgah sini, jemput datang lagi yer.
mmuaacksss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...