Followers

Friday 21 December 2012

Semua ADA


Ambek kaw!! entry campur aduk... memang pun. pertama kalinya aku nak campur adukkan segala citer segala mender kat sini. nak share jugak. x kira la kowang suka or tak, korang kalu dah "terbuka" blog nie, bermakna korang terpaksa kena nengok jugak. boleh cam tue? cam paksa je kan bunyik nya tue? hehehe whateva la... Hahahahahahahahahaha gelak besar*

Sekali sekala   caca merba apa salah nya, ye dok? entry caca merba adelah melambangkan jiwa aku yang ke sana dan kesini... oppssss jiwa boleh ke sana ke sini ker? ehhh tapi don't worry la, belum jiwa kacau lagi.... masih ok cam biasa, cuma 'termerapu' la sekejap. apa aku tulis ni? aku sendirik tak leh paham? aikkk x kan jiwa kacau kowt??  tapi cerita merapu cacamerba ini hanya akan diterjemahkan oleh gambar sahaja. malas nak tulis panjang nanty kornag jugak yang fening. moh ler kite layan gambor yer...


Ni bestfren aku,, kak. yan.
die dah nak tunang BESOKKK
CONGRATS kawan.. moga awk akan kekal dengan "si dia"
xsangka kan, tup tup saja kan......

manis nya senyuman mu...
dah x baper hari dah kami akan bersama, lepas ni
semua akan bawak haluan masing2.
sangat banyak & indah memory bersama.

dinner last year... dis year?? aku tak taw nak pakai apa weh... esok je dinner ya,
tapi aku x beli satu baju lagi pun.
recylce je yang mana ada leh x?
huhuhuhuhu ala dinner nya kat tepi pool kan, xkan nak bergaun bagai.
simple2 sudah. tema kan like hawaii gitu.... nak pakai apa ni?
semestinya tidak pada BIKINI!!!

EH asal ade muka mamat ni lak? hehehehe
die ni merupakan model dan testimoni pada my perfume.
so tunggu yer, entry akan datang, aku nak berbisness sikit.
mohon support ler drp korang semua...

kuning kan kami semua? yuppp kami ni ade satu tabiat..
suke pakai baju  WARNA sama
sangat best okeh,, mcm satu team futsal dah. ni bila ntah,
plan satu batch pakai wana kuning. hahahaaha
neway, thankss alot to eqhwan tudung (pelangi tu) coz sponsor dis t-shirt.


sekarang all of my family tengah berdebar2 menunggu kelahiran baby.
kazen aku yg sulong & bakal anak buah yg sulong.
all the best to kak huda (baju purple)
kuatkan semangat. semoga semuannya dipermudahkan.
xsabar nak cium2 baby.

windu kat kawan aku yg nie.... yana!
Lama dah tak jumpa. asyik in phone jer..
eh motif tunjuk pic ni adelah : "rasa cam muka aku ni muda remaja la.
tetiba like, wah putih jugak aku kan?"
suker suker sukerdalam banyak2 pic aku, ini yg paling suka,
why ha? sbab pic ni menunjukkan aku cantik sikit la...
putih sikit la, remaja sikit la, manis sikit la, & paling best,,
rasa cam kulit aku bersih jer!!!


\



padahal kan,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,










muka aku yang sebenarnya sekarang kan......................














bukan mcam tu pun,,, 













itu gambar tahun 2008,,,
















empat tahun lepas,,,,,,,















cer tengok sekarang,,,












beza, memang berbeza,,,,,






















ha nih!!!!!! jauh beza........
kan kan kan kan???

tuan empunya belog, haruslah ada.........
i lurve red!!






sampai ketemu lagi,,, mau pergi kelas...... hantar asaiment,,, 
sorry entry ntah paper ngarut nya,, hehehe




Mesej Kemanusiaan : SAVE THE GAZA

\



No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum & salam sayang
Sila tinggal kan komen anda
Kalau suka sila Like
-thanks singgah sini, jemput datang lagi yer.
mmuaacksss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...