Followers

Thursday 20 December 2012

Tutti Frutti & Bowling


Just want to share wif u olls masa2 indah saya, masa2 saya yang asyik dengan mempamerkan sebuah senyuman yang ikhlas dari hati...

Sedap tak terhingga bila dapat makan tutty fruity. Time nie adelah masa berjimba dengan kawan baik aku kat kampung si yann ni. biasa la kalau balik kampung, dengan die je la aku nak menggedikss pun. die je la yang masih paham jiwer muda aku ni walaupun umo dah semakin tuo!! huhuhuhu 



aku punya....
magic ball & kellogs cornflake.
gabungan ideall

yann punya, manyak kan topping ko?
aku curikkk hahaahaha

tau ler skunk dah ade yang tersayang,,,, mesej jer duaplohpatjam.
jelessss aku taw. terasa terabai
auwwwww gelii!

gelabah.....  semak aku tengok pic ni!!!

lepas makan, layan bowling dulu.

poyo taw die ni.... ade ker patot, bola boleh terbaling
ke belakang. malu i taw!!

aksi minah ni..... cam pandai tapi? kah kah kah kah kah
dah la ramai jantanz2 di sebelah. boleh buat lawak
dah berdaftar cam tue. 

ni bowling kat Jitra, seyes xbest. facilitis giler KO.
skrin x nyala. bola salu tersekat. orang die pun tak mesra.
kerusi goyang2, panas!!!
ehhh semua benda mcam hancus.
teruks sangat!!! 


nasib ade yang mini skrin tu je. boleh ler tau markah baper.
diakui aku memang xpandai main.
apa pun aku menang walaupun hanya 59.
hahahaahaha sapa kalah kena belanja.
untung kan aku??? thankss yann




Mesej Kemanusiaan : SAVE THE GAZA






No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum & salam sayang
Sila tinggal kan komen anda
Kalau suka sila Like
-thanks singgah sini, jemput datang lagi yer.
mmuaacksss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...