Followers

Wednesday 19 December 2012

HOSPITAL SUNGAI BULOH & IKEA


Oooyeahhh hari ni dapat jadik pelajar yang nakal!!! skip class... hahahahaha seronok je ase *nampak kan aku memang student yang baek sebelum ni okay saya mengaku saya ponteng kelas tadi. saya malas, saya mengantok, saya lapar & saya terlalu fikirkan my kazen yang skang ni kat ospital. eh bukan saya sahaja yang ponteng yer, tapi my fren forever ni pun ikowtt jugak memonteng saper lagi kalu bukan si scha aida eqhwan

my kazen ni, ade  pregnancy problem ket. tetiba baby tak bergerak dalam perut.. dah la nak deliver dah kan. heart baby pulak sangat lemah. abeh risau semua orang. so decide untuk pergi visit die kat ospital Sungai  Buloh rini.. hope sangat semuanya akan baik dan dipermudahkan nanty. aku pun dimaklumkan oleh abe aku merangkap suami my kazen, esok die kena induse iaitu paksa baby untuk keluar jugak. 

ok sebut pasal induse ade citer lawak bodoh kat sini. seyesly aku tak taw apa itu induse. tapi aku buat2 tahu...  bila abg aku cakap, "adik, kakak huda awak esok kena induse dah". dan aku jawab apa taw?
"oooo yer ker" hosihhhh mongok tol la aku padahal langsung tak tau apa tu.. biler tak taw terus pergi kat kawan aku dan tnya apa itu induse. die pun sama. bongok cam aku. terus call adik die yang nurse tu tanya pasal mender ni. aku yang dah tak tahan nak taw, terus g kat abg aku dengan muka berlagak tak bersalah ni bertanya la........ "abang, induse tu aper??? xtaw la. kiter tak bajar nursing, sorry"
abang aku gelak dan terus explain kat aku ngn kengkawan.  malu, tapi aku buat dek jer. relax la kan.
hahahahaha dalam haty. malu giler okeh.

dekat sejam lebih kat situ, then balik ler kiterowang dari ospital. ehmm biasa la petang2 macam ni memang 
menempuh jem yang tak de roti la. semua jalan jem. aku yang in frust & stress dengan banyak keter ni terus ler memecut keter yang perlahan dalam sesak ni pergi IKEA. untuk apa? untuk MAKAN. 
semua owang lapar sebab makan pagi tadi jer. jumpa makanan balik dekat jam 6.30pm. memang semua senyum gile la kan. dapat lak g IKEA. we olls berangan nak meetball.... yummy yummy
xnak citer dah, korang layan gambar. nak dera sikit. biar leleh air liur korang. hihihii


menu wajib bila g IKEA..
MeeTball yummyy

Peha ayam wif herb sos...
ehmm aku xsuka ni, kuah sos die ase macam semut.
seyes, xsedap langsung.. not may tekak la.


ni aku punya. ayam rosemarry & pasta. bukan aku soang je order ni
aida & sya pun order ni. kah kah kah hambekkkkk diorang pun suka jugak.
so so je la.. xde la sedap sangat. ntah xbest pun
ke tekak aku yg very de kampung?


hehehehe xsedap pun, habis jugak ler...
meetball memang licin la.
ayam je aku tak boleh habiskan.


ni kawan aku punya, si eqhwan. ayam yang ase cam semut tu habis
licin!!  pada die SEDAP! Eiii pelik.

tuan belog harus ade. hehehehehe
xfaham naper muka si Eqhwan ni cam ni.
why fren?



sekian sahaja yer dari saya...... begitu lah citer nya, lepas je melawat owangs akit, trus g mamam....
nothing special lag nak share. sampai berjumpa lagi. okeh bubyeeee selamat malam 





Mesej Kemanusiaan : SAVE THE GAZA



No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum & salam sayang
Sila tinggal kan komen anda
Kalau suka sila Like
-thanks singgah sini, jemput datang lagi yer.
mmuaacksss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...